Тримач термокришки тм Myspa, Cover Rx
8 700 грн
11 400 грн
Cover Caddy - гідроприводний пристрій, що використовується для переміщення і утримування теплозберігаючих накриттів гідромасажних СПА-ванн. Підходить до будь-яких стандартних моделей СПА-басейнів незалежно від форми і фірми-виробника. Конструкція тримача передбачає швидкий монтаж і зручне використання механізму. Щоб перемістити і зафіксувати термокришку необхідно виконати наступні дії:
✦ Встановити механізм в горизонтальне положення
✦ Скласти і помістити накриття в тримач
✦ Опустити конструкцію вниз до фіксованого положення
Особливості та технічні характеристики підйомного механізму MYSPA Cover Caddy:
✦ Матеріал - алюмінієвий каркас
✦ Гідроприводний механізм для простого переміщення пристрою
✦ Для установки тримача потрібно вільна відстань від борту СПА-ванни 0,8-1 м
✦ Використовується з джакузі висотою від 0,7 до 1,1 м
Країна виробник: | США |
Гарантія: | 12 місяців |
8 700 грн
12 000 грн
11 199 грн
8 599 грн
8 700 грн
9 199 грн
12 900 грн
12 900 грн
12 020 грн
11 100 грн
9 200 грн
12 900 грн
13 890 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.