Газо-вугільний гриль Gas2Coal Hybrid Char-Broil 463370516
23 990 грн
890 грн
- Швидкість реагування до 5 секунд.
- Вибір С або F
- Автовимкнення через 10 хвилин
- Робоча температура від -50С до +300С
( від -58 F до 572F)
СПЕЦИФІКАЦІЯ
- Корпус з безпечного ABSпластику, не виділяє токсинів.
- Щуп з нержавіючої сталі.
- Вольтаж 1.5 В. Живленя термометра від однієї батарейки.
- Вологозахист стандарту IP66
- Для калібрування необхідно перемістити щуп термометра в холодну воду. Вода повинна бути з холодильника або з льодом для досягнення правильного результату. Натисніть та утримуйте протягом 3 сек.
23 990 грн
12 000 грн
26 900 грн
41 900 грн
41 500 грн
28 900 грн
20 272 грн
23 499 грн
14 999 грн
790 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
769 грн
289 грн
Знижка 480 грн
875 грн
939 грн
501 грн
Знижка 438 грн
1 090 грн
929 грн
Знижка 161 грн
700 грн
690 грн
990 грн
750 грн
990 грн
990 грн
792 грн
Знижка 198 грн
800 грн
690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.