Чавунна решітка для вугілля (колосник) для Primo Oval Junior PG0177507
2 490 грн
2 500 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: чавуну
Сумісність: з грилями Oval Primo Junior 200
Колір: чорний
Особливості: Чавунний роздільник Primo 314 для гриля Oval Primo Junior 200, розділяє жарочні грати на дві зони, кожна з який має свій тип нагріву. Цей роздільник дозволить приготувати страви прямим і непрямим методом одночасно. Такий підхід розширить можливості барбекю кухаря. Також, такий підхід значно економить вугілля для гриля, так як можна не задіяти всю зону нагріву. Це прекрасне доповнення для гриля Oval Primo Junior 200, з яким Ви розкриєте нові можливості гриля і отримаєте відмінні результати готуючи будь-які барбекю продукти. Купити чавунний роздільник для гриля Primo 314 з доставкою по всій Україні, можна в магазині грилів .
2 490 грн
1 900 грн
2 490 грн
2 100 грн
2 300 грн
2 490 грн
1 900 грн
2 600 грн
2 227 грн
2 400 грн
2 790 грн
2 318 грн
2 912 грн
2 690 грн
2 690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.