Керамічна форма для випічки Weber 17887
2 979 грн
3 690 грн
Базова решіткадля використання в грилях O-GRILL серії: 600, 700, 900. Виготовлена з литого чавуну і покритапорцеляновою емаллю.
Чавун має чудову властивість рівномірного розподілу іутримання температури, по всій поверхні решітки, що дозволяє ідеально готувати
будь-які страви в грилі, а також створювати на продуктах чудову хрусткускоринку, з класичним смугастим малюнком. Фарфорова емаль
збільшує антипригарнівластивості, полегшує чистку решітки і захищає її поверхню від появи іржі, якаможе з'явитися під час тривалого
зберігання гриля. Конструкція решітки виконанатаким чином, щоб жир і соки не потрапляли на пальник під час приготування, що
дозволяє зберігати її в чистоті. Використання оригінальних аксесуарів ікомплектуючих, в вашому грилі, дозволить насолоджуватися
процесом приготування,а також продовжить термін його служби!
Характеристики:
Розмір - 47,5 × 36 см(1450 см2);
Вага - 4,4 кг;
Сумісність з газовими грилями O-GRILL моделей: 600, 700, 900.
2 979 грн
2 790 грн
2 939 грн
4 590 грн
2 990 грн
4 335 грн
4 200 грн
3 900 грн
3 990 грн
3 690 грн
4 190 грн
2 990 грн
3 990 грн
3 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.