Чавунна решітка O-GRILL 600-900 series
3 690 грн
2 990 грн
Базова решітка для використання в гриліO-GRILL 500. Виготовлена з литого чавуну і покрита порцеляновою емаллю.
Чавунмає чудову властивість рівномірного розподілу і утримання температури, по всійповерхні решітки, що дозволяє
ідеально готувати будь-які страви в грилі, атакож створювати на продуктах чудову хрустку скоринку, з класичним
смугастиммалюнком. Фарфорова емаль збільшує антипригарні властивості, полегшує чисткурешітки і захищає її
поверхню від появи іржі, яка може з'явитися під частривалого зберігання гриля. Конструкція решітки виконана
таким чином, щоб жир ісоки не потрапляли на пальник під час приготування, що дозволяє зберігати її вчистоті.
Використання оригінальних аксесуарів і комплектуючих, в вашому грилі,дозволить насолоджуватися процесом
приготування, а також продовжить термін йогослужби!
Характеристики:
Розмір - 46.5 × 26.5 см (1065 см2);
Вага - 3,42 кг;
Сумісність з газовими грилями O-GRILL моделей: 500, 1000
3 690 грн
2 990 грн
2 690 грн
2 599 грн
3 190 грн
2 871 грн
Знижка 319 грн
3 000 грн
2 699 грн
3 500 грн
2 990 грн
2 490 грн
2 390 грн
2 790 грн
2 990 грн
2 390 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.