Чавунна решітка 46см BergHoff 8500895
4 600 грн
3 990 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: чавуну з покриттям
Сумісність: з грилями Oval Primo Junior 200
Колір: чорний
Особливості: Чавунна решітка Primo 363 для гриля - це відмінне доповнення до Вашого гриля, що дозволяє швидко приготувати барбекю продукти. Ця решітка має широкі ребра, вона стане альтернативою звичайній решітки, і дозволить отримати гарний візерунок на Вашому м'ясі. Страви виходять рівномірно просмаженими, ароматними, смачними і соковитими. Решітка дуже міцна, після використання вона легко чиститься, у Вас не буде з нею великих клопотів. Високоякісний матеріал дозволить прослужити решітці дуже довгий час, що не менш важливо для такої опції. Купити високоякісну чавунну решітку Primo 363 за розумною ціною і з швидкою доставкою, можна в магазині грилів .
4 600 грн
3 800 грн
3 000 грн
3 500 грн
3 690 грн
3 321 грн
Знижка 369 грн
3 890 грн
3 501 грн
Знижка 389 грн
4 190 грн
4 490 грн
3 600 грн
2 880 грн
Знижка 720 грн
3 200 грн
4 190 грн
3 843 грн
3 499 грн
4 390 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.