Система BBQ Block Fire для газових грилів GRILLI Senator Pro-Series/Santos S-Series 10430
3 715 грн
4 800 грн
Чавунна решітка для гриля BGE M 126405 - ідеальне рішення для заміни стандартної сталевої решітки в грилі. Завдяки високій теплопровідності і акумуляції тепла чавуном, ця решітка ідеально підійде для приготування будь-яких страв. А використовуючи чавунну решітку для гриля BGE М, для смаження стейка ви зможете швидко «запечатати» всередині все соки і надати йому апетитний малюнок. З цим аксесуаром у вас буде виходити соковите м'ясо, риба, морепродукти ...
Купити чавунну решітку для гриля BGE M 126405 можна в нашому інтернет-магазині .
Діаметр: | 38см. |
Колір: | чорний |
Сумісність: | Big Green Egg М. |
Матеріал: | чавун |
3 715 грн
4 500 грн
3 690 грн
4 290 грн
5 899 грн
3 129 грн
Знижка 2 770 грн
4 190 грн
4 190 грн
4 990 грн
3 900 грн
3 990 грн
4 990 грн
4 990 грн
3 800 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.