Решітка з чавуну до грилю Signet Broil King 11228
4 390 грн
4 250 грн
Виконано з: чавуну
Розміри: 58,5 х 58,5 см.
Сумісність: з грилями Roesle
Колір: чорна
Особливості: Високоякісна чавунна решітка для гриля Roesle 25029, призначена для якісного приготування барбекю страв. Решітка має осередки спеціальної форми, які на продуктах барбекю, залишають красивий малюнок. Решітка відмінно акумулює тепло, довго зберігаючи його і рівномірно розподіляє по продукту під час приготування. Такі грати легко встановлюється на гриль, так як має дві ручки. Після використання, чавунна решітка легко чиститься. Вона створена спеціально для грилів від компанії Roesle, щоб забезпечити комфорт кухареві під час приготування. Купити чавунну решітку 60см. Roesle 25029, можна в інтернет магазині грилів по самій вигідною ціною.
4 390 грн
3 330 грн
3 490 грн
3 390 грн
3 300 грн
4 590 грн
3 490 грн
4 900 грн
4 600 грн
4 300 грн
3 690 грн
3 321 грн
Знижка 369 грн
3 600 грн
3 200 грн
4 190 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.