Термометр Bluetooth GrillPro 13975
3 700 грн
4 299 грн
3 439 грн
Виконано з: зносостійкого ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилями Weber з діаметром 57 см.
Розміри: 19 х 7 х 26 см.
Колір: чорний
Особливості: Преміум чохол для гриля Weber 7143 - це незамінна річ, яка дозволить убезпечити Ваш гриль під час зберігання, і тим самим, продовжити його термін служби. Виконано чохол з високоякісного ПВХ поліестеру, який забезпечує комплексний захист від попадання на гриль пилу і бруду, ультрафіолетових променів, дощу, снігу та вітру. Це оптимальне рішення для збереження Вашого гриля. Кріпиться чохол до грилю за допомогою спеціальних ремінців, розміщених в потрібних позиціях, вони мають липучки, для максимально надійної фіксації чохла. Чудовий преміум чохол для гриля Weber 7143 з доставкою по всій Україні, купуйте на сайті .
3 700 грн
4 290 грн
3 490 грн
2 969 грн
Знижка 521 грн
3 700 грн
3 490 грн
3 141 грн
Знижка 349 грн
4 399 грн
3 519 грн
Знижка 880 грн
3 999 грн
3 199 грн
Знижка 800 грн
4 490 грн
3 390 грн
3 051 грн
Знижка 339 грн
3 501 грн
3 490 грн
4 590 грн
3 990 грн
3 192 грн
Знижка 798 грн
4 200 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.