Лопатка для піци Big Green Egg (PPAL / 118967)
2 900 грн
3 499 грн
Виконано з: зносостійкого ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилями Weber з діаметром 47 см.
Розміри: 18 х 6 х 28 см.
Колір: чорний
Особливості: Преміум чохол для гриля Weber 7141 - це незамінна річ, яка дозволить убезпечити Ваш гриль під час зберігання, і тим самим, продовжити його термін служби. Виконано чохол з високоякісного ПВХ поліестеру, який забезпечує комплексний захист від попадання на гриль пилу і бруду, ультрафіолетових променів, дощу, снігу та вітру. Це оптимальне рішення для збереження Вашого гриля. Кріпиться чохол до грилю за допомогою спеціальних ремінців, розміщених в потрібних позиціях, вони мають липучки, для максимально надійної фіксації чохла. Купити преміум чохол Weber 7141, можна в інтернет магазині за найнижчою ціною і з доставкою.
2 900 грн
2 990 грн
3 000 грн
4 190 грн
4 190 грн
3 199 грн
4 190 грн
3 150 грн
3 840 грн
3 900 грн
4 200 грн
4 147 грн
2 921 грн
3 999 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.