Чохол для обігрівачів Commercial, Rattan Enders 5661
2 250 грн
2 199 грн
1 759 грн
Виконано з: зносостійкого ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилями Weber серії Q100-1000
Розміри: 10 х 6 х 22 см.
Колір: чорний
Особливості: Преміум чохол для гриля Weber 7117, забезпечить надійний захист від бруду, ультрафіолетового випромінювання, дощу, снігу, вітру. Цей чохол надійний захисник для Вашого гриля, який під час зберігання грbля збереже його. Виконано чохол в чорному кольорі з високоякісного поліестеру з красивою емблемою Weber білого кольору. Для надійної фіксації чохла, він має спеціальні липучки, забезпечуючи максимальне кріплення. Цей чохол не вицвітає з часом, має високий ступінь захисту. Щоб купити преміум чохол для гриля Weber 7117, звертайтеся в інтернет магазин , де Ви знайдете все необхідне для Вашого улюбленого гриля.
2 250 грн
2 000 грн
1 690 грн
1 521 грн
Знижка 169 грн
2 390 грн
2 151 грн
Знижка 239 грн
2 050 грн
1 700 грн
2 500 грн
2 250 грн
1 909 грн
2 500 грн
2 299 грн
1 839 грн
Знижка 460 грн
1 700 грн
2 190 грн
2 294 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.