Чохол для гриля Baron 400s. Crown 90/10/400s. Sovereign 20/70/90с. Signet 70/90/320s King 68487
6 490 грн
5 519 грн
Знижка 971 грн
7 679 грн
Виконано з: зносостійкого ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилями Weber Genesis II з 4 пальниками
Колір: чорний
Особливості: Преміум чохол для гриля Weber 7135 розроблений спеціально для Genesis II має 4 пальника. Виконано чохол з високоякісного зносостійкого ПВХ поліестеру, який захистить Ваш гриль від дощу, снігу, пилу, сонячних променів і дрібних механічних пошкоджень. Чохол дозволить продовжити термін служби Вашого гриля. Сам матеріал чохла, не вицвітає від дії ультрафіолетових променів і інших погодних умов. Фіксація чохла на грилі відбувається за допомогою спеціальних ремінців, які мають липучки для його надійного кріплення. Купити преміум чохол для гриля Weber 7135, можна в інтернет-магазині з доставкою по всій Україні.
6 490 грн
5 519 грн
Знижка 971 грн
5 990 грн
5 990 грн
6 400 грн
5 899 грн
6 190 грн
5 259 грн
Знижка 931 грн
7 980 грн
6 837 грн
5 990 грн
5 950 грн
6 199 грн
5 990 грн
7 990 грн
6 390 грн
5 751 грн
Знижка 639 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.