Барбекю ліхтарик на магнітній основі Boretti BBA40
1 500 грн
1 490 грн
Виконано з: зносостійкий захищений поліестер
Сумісність: з грилями Roesle No.1 Sport F50
Розміри: 133 х 95 см.
Колір: чорний
Особливості: Високоякісний чохол для гриля No.1 Sport F50 Roesle 25042, дозволить зберегти Ваш улюблений гриль в порядку до наступного барбекю пікніка. Для кріплення чохла на гриль, він має спеціальні липучки розташовані по периметру. Ви легко "одягнете" гриль і забезпечите його збереження від дощу, снігу, бруду, пилу, вітру, ультрафіолетових променів і незначних дрібних пошкоджень. Чохол зроблений з якісного матеріалу, який зберігає свої властивості і гарний зовнішній вигляд довгі роки. Ви відчуєте різницю використовуючи чохол під час зберігання. Купити високоякісний чохол для гриля No.1 Sport F50 Roesle 25042 по самій вигідною ціною і швидкою доставкою, можна в магазині грилів .
1 500 грн
1 599 грн
1 620 грн
1 690 грн
1 623 грн
1 400 грн
1 147 грн
1 628 грн
1 400 грн
1 830 грн
1 190 грн
1 302 грн
1 340 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.