Набір для барбекю Essentials, 3 пр. BergHOFF 1103000
1 999 грн
2 109 грн
Виконано з: високоякісного всесезонного поліестеру
Сумісність: з грилями Enders Madison 4 K і Monroe 5 KP
Колір: чорний
Особливості: Високоякісний чохол для гриля Enders 5058 - це надійний захист для грилів Enders Madison 4K і Monroe 5 KP. Чохол виконаний з всесезонного поліестеру, який оберігає гриль від попадання на нього вологи та пилу, а також ультрафіолетових променів. При цьому сам чохол має захист від вигорання на сонці від УФ променів, що гарантує його прекрасний вид через довгий час. Чохол, також, надійно захищає гриль від комах, які випадково можуть в нього залізти. Це високоякісний фірмовий аксесуар для грилів Enders Madison 4 K і Monroe 5 KP. Купити чохол Enders 5058 для захисту гриля, можна в інтернет магазині грилів .
1 999 грн
1 950 грн
2 040 грн
2 199 грн
1 789 грн
1 628 грн
1 990 грн
1 750 грн
1 800 грн
1 980 грн
1 584 грн
Знижка 396 грн
1 800 грн
2 490 грн
2 100 грн
2 276 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.