Газовий гриль Bistro 240 Gas Char Broil Patio 18601902
15 990 грн
2 000 грн
Виконано з: зносостійкого захищеного вінілу
Сумісність: з грилем Char Broil PATIO BISTRO
Розміри: 68,6 х 66 х 68,6 см.
Колір: чорний
Особливості: Високоякісний чохол для гриля PATIO BISTRO Char Broil 5779591 - це ідеальна і надійний захист для Вашого гриля. Ви отримаєте повний захист гриля від негативних зовнішніх впливів, які включають в себе пил, вітер, дощ, сніг, подряпини. Виконано чохол із зносостійкого захищеного вінілу, який не вицвітає з часом, навіть при знаходженні на сонці. Чохол надійно кріпиться на грилі завдяки регульованому ременю з пряжкою. Забезпечте надійний захист Вашому грилю PATIO BISTRO, купивши чохол Char Broil 5779591 за вигідною ціною в інтернет магазині , а також отримаєте доставку в Ваше місто.
15 990 грн
2 000 грн
1 600 грн
2 199 грн
1 890 грн
1 650 грн
1 974 грн
2 399 грн
1 575 грн
1 980 грн
2 190 грн
1 859 грн
Знижка 331 грн
1 790 грн
2 490 грн
2 190 грн
2 100 грн
1 680 грн
Знижка 420 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.