Датчик для Bluetooth термометрів iGrill Weber 7212
1 499 грн
1 900 грн
Виконано з: зносостійкий захищений поліестер
Сумісність: з грилями Roesle No.1 F60 AIR
Розміри: 85 х 85 х 105 см.
Колір: чорний
Особливості: Щоб уберегти свій гриль від зовнішніх негативних впливів під час зберігання, Вам знадобиться високоякісний чохол для гриля No.1 F60, AIR Roesle 25021. Цей чохол створений спеціально для гриля No.1 F60 AIR Roesle, щоб забезпечити його збереження. Чохол чорного кольору, він водонепроникний, що дозволяє надійно зберегти Ваш гриль Roesle. Для фіксації чохла на грилі, він має липучки, які розташовані по периметру і надійно фіксуються. Такий чохол ідеально підійде для зберігання Вашого гриля в зимовий період. Купити високоякісний чохол для гриля No.1 F60 AIR Roesle 25021 по самій вигідною ціною і швидкою доставкою, можна в магазині грилів .
1 499 грн
1 659 грн
1 569 грн
879 грн
Знижка 690 грн
1 590 грн
1 999 грн
1 490 грн
2 109 грн
2 270 грн
1 990 грн
1 490 грн
1 529 грн
1 690 грн
1 590 грн
1 349 грн
Знижка 241 грн
1 623 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.