Захисний чохол для електричного грилю Pulse 1000 Weber 7180
2 199 грн
1 800 грн
Виконано з: зносостійкий захищений поліестер
Сумісність: з грилями Roesle No.1 F50 AIR
Розміри: 85 х 85 х 95 см.
Колір: чорний
Особливості: Чохол для гриля No.1 F50 AIR Roesle 25020 - це високоякісний виріб від виробника грилів, який знає, як максимально правильно зберігати свої вироби. Чохол легко вбереже Ваш гриль від попадання на нього пилу, бруду, дощу, снігу, обветривания вітром і незначних механічних пошкоджень. З таким чохлом Ви можете бути спокійні за збереження Вашого гриля під час зберігання. Виконано чохол з високоякісного сертифікованого матеріалу, який не втрачає своїх властивостей з роками, а також зберігає елегантний зовнішній вигляд. Такий чудовий чохол Roesle 25020 для гриля No.1 F50 AIR, можна купити з доставкою в інтернет магазині грилів .
2 199 грн
1 500 грн
1 630 грн
2 109 грн
1 860 грн
1 690 грн
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
1 690 грн
2 190 грн
1 990 грн
1 390 грн
1 999 грн
1 490 грн
1 499 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.