Чохол для Performer Deluxe GBS Weber 7146
6 199 грн
5 290 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісної сталі покритою рідкою порцеляною
Сумісність: з грилями Primo Oval Large 300, Primo Oval XL 400, Primo Kamado
Колір: чорний
Особливості: Преміум решітка для приготування ребер Primo 341 - це простий аксесуар для приготування великої кількості ребер на Вашому грилі. Дана решітка стане відмінним додаток для Вашого гриля від компанії Primo, що розширює Ваші можливості. Високоякісне покриття рідкою порцеляною, нейтрально для продукту, дозволяючи отримати неперевершену ароматну і смачну страву. Ви наповните Ваш барбекю пікнік дивовижними реберцями, які запам'ятаються Вашим гостям і близьким, так як з преміум решіткою вони виходять просто неперевершеними. Купити велику преміум решітку для ребер Primo 341, можна з доставкою по всій Україні на сайті грилів .
6 199 грн
4 099 грн
4 790 грн
3 990 грн
3 389 грн
Знижка 601 грн
4 000 грн
5 790 грн
4 919 грн
Знижка 871 грн
4 352 грн
4 059 грн
2 019 грн
Знижка 2 040 грн
4 900 грн
5 800 грн
4 200 грн
4 199 грн
4 590 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.