Тримач термокришки тм Myspa, Cover Caddy
11 400 грн
13 890 грн
Аудіосистема MyMusic перетворить ваш відпочинок, в СПА-басейні, в справжню музичну вечірку!
Система MyMusic має 4 динаміка, виготовлених з вологонепроникних матеріалів і розроблених спеціально для СПА-ванн, тому вам не доведеться переживати про те, щоб не намочити динамік під час водних процедур.
Управляти системою можна через смартфон, планшет або MP3-плеєр, що підтримують технологію Bluetooth, а також за допомогою портативних, або провідних пристроїв і / або пультів управління.
Система легка і зрозуміла в управлінні, тому і підключити її до будь-якого вашого пристрою досить просто.
Прослуховування музики через Bluetooth-пристрої:
✦ Увімкніть Bluetooth-пристрій
✦ Виберіть з доступних пристроїв AQUATIC AV (пароль не потрібно)
Прослуховування композицій за допомогою дротового пристрою:
✦ Підключіть ваш MP3 плеєр або інший дротовий пристрій до роз'єму RCA
✦ Натисніть MODE і виберіть AUX IN
З'єднання з аудіосистемою може бути тільки одне Bluetooth-пристрій, або один дротовий пристрій.
Країна виробник: | Угорщина |
Торгова марка: | MyLine Spa |
Гарантія: | 12 місяців |
11 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.