Авторизація

Каталог
Пошук
Кошик
Акції
Кабінет
Меню
Кошик 0
0.0 грн.
Українська
Магазини
discount_bgЗнижки до -40%

Гарантія

УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.

Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.

На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.

На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.

Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.

Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:

  • Товарний чек
  • Гарантійний талон
  • Модель виробу
  • Серійний номер виробу (лише газовий гриль)
  • Фотофіксація несправної деталі

Гарантійне обслуговування включає:

  • Заміну дефектних або деталей (вузлів), що вийшли з ладу, якщо поломка відбулася протягом гарантійного періоду та при визначенні нашим спеціалістом ремонту, як гарантійного випадку;
  • Детальні рекомендації нашого спеціаліста з експлуатації цього виду обладнання;

Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.

Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.

У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.

Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:

  • Порушення інструкцій з експлуатації техніки, невчасне технічне обслуговування
  • підключення виробу до електромережі, з параметрами, що відрізняються від тих, що вказані в інструкції
  • при механічних пошкодженнях техніки
  • при виконанні самостійного ремонту без залучення фахівців компанії постачальника;

У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:

0 800 330 242

mail: info@grili.com.ua