Візок для гриля XL на колесах з ручкою Big Green Egg +121158
22 900 грн
19 900 грн
Підставка для гриля BGE M на колесах з ручкою - необхідний аксесуар для керамічного гриля, вона дозволяє комфортно переміщати гриль, а також утримує його на оптимальній висоті для експлуатації. Два кронштейна і спеціальний майданчик міцно утримують на підставці. Надійність конструкції виключає перекидання гриля, а широка ручка дає можливість переміщати гриль двома руками, що полегшує його пересування. Якісна сталь з нанесеним на неї порошковим покриттям забезпечить довгий термін служби підставки.
Переваги п одставка і для гриля BGE M на колесах з ручкою:
- Комфортна експлуатація гриля;
- Зручна транспортування гриля;
- Якісна сталь з хорошим покриттям;
- Наявність кронштейна для фіксації гриля;
- 4 колеса 2 з яких з фіксаторами;
- Простота догляду за підставкою;
- Чи сумісна з грилями BGE M.
Купити п одставка у для гриля BGE M на колесах з ручкою можна в нашому інтернет-магазині ..... Ми працюємо з офіційними виробниками - якість гарантуємо!
Колеса | Є |
Матеріал: | Сталь з порошковим покриттям |
22 900 грн
21 900 грн
22 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.