Набір термометрів для м''яса Broil King 61138
1 390 грн
1 400 грн
Виконано з: нержавіючої сталі 18/10
Розміри: 28 х 13,6 х 7,9 см.
Колір: металік
Особливості: Стійка для ребер Roesle 25087 - це високоякісне рішення для приготування ребер. Така стійка ідеально підходить для грилів від компанії Roesle з діаметром не менше 47 сантиметрів. Використовувати стійку можна в двох положеннях. Перше положення призначене для невеликих реберець, які Ви розміщуєте паралельно один одному і взявши за ручки ставите в гриль. Друге положення, перевернуте, призначене для приготування великого ребра, стійка набуває вигляду кошики, куди і розміщується продукт. Таку стійку можна мити в посудомийній машині. Купити стійку для ребер Roesle 25087 за самою вигідною ціною в Києві, можна в інтернет-магазині грилів grii.com.ua .
1 390 грн
1 580 грн
1 499 грн
1 590 грн
1 349 грн
Знижка 241 грн
1 053 грн
1 570 грн
1 700 грн
1 350 грн
1 056 грн
1 300 грн
1 190 грн
1 009 грн
Знижка 181 грн
1 100 грн
1 200 грн
1 560 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.