Щипці для гриля Comfort-Grip XL Char-Broil 1179825
790 грн
680 грн
Виконано з: високоякісної нержавіючої сталі
Розміри: 38 см.
Колір: металік
Особливості: Професійні щипці для гриля Napoleon 55011 - це поєднання високої якості і індивідуального сучасного дизайну. Довжина щипців дозволяє працювати ними комфортно. Кільце для підвішування щипців, одночасна є і блокуванням двох їх половинок для зручного зберігання, просто перемістіть його вниз і все зафіксовано. Це дуже просто і зручно. Щипці Napoleon 55011 легко чистити, просто помістіть їх в посудомийну машину. Такі чудові щипці буде гармонійно поєднуватися з будь-яким барбекю грилем. Ви ніколи не розчаруєтеся такими щипцями, так як в них вкладено найпотрібніші речі, це високої якості матеріал і сучасний дизайн. Купити професійні щипці Napoleon 55011, можна в магазині , заходьте до нас і Ви знайдете ще багато чого цікавого для Вашого гриля.
790 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
690 грн
483 грн
Знижка 207 грн
590 грн
413 грн
Знижка 177 грн
721 грн
750 грн
639 грн
Знижка 111 грн
690 грн
790 грн
780 грн
790 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.