Набір для чищення емальованого газового гриля Weber 18284
5 799 грн
4 639 грн
Знижка 1 160 грн
5 990 грн
5 391 грн
Напівовальний піддон-деко Primo ідеально поєднується з керамічними відсікачами жару, щоб уловлювати всі соки, що виділяються їжею під час готування.
Під час тривалого копчення піддон з нержавіючої сталі можна наповнити водою, щоб волога повільно поверталася назад в їжу і продукти не пересихали.
Також піддон-деко Primo можна використовувати для приготування страв, попередньої підготовки інгредієнтів перед приготуванням і навіть сервірування, та подачі страв на стіл.
Технічні характеристики:
• Виготовлений із нержавіючої сталі
• Сумісний з керамічним вугільним грилем Primo Large Round All in One PGCRC
• Простий в очищенні, можна мити в посудомийній машині
5 799 грн
4 639 грн
Знижка 1 160 грн
4 790 грн
4 069 грн
Знижка 721 грн
7 200 грн
6 490 грн
5 841 грн
Знижка 649 грн
6 100 грн
5 490 грн
4 941 грн
Знижка 549 грн
4 800 грн
6 950 грн
4 990 грн
6 199 грн
4 690 грн
4 990 грн
4 491 грн
Знижка 499 грн
5 600 грн
5 800 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.