Рукавички для гриля OFYR, коричневі
3 750 грн
3 105 грн
Виконано з: високоякісного чавуну
Розміри: займає 1/3 жарочної поверхні
Сумісність: з грилями Kansas 3
Колір: чорний
Особливості: Високоякісне чавунне деко для гриля Kansas 3 призначене замінити стандартну комплектну рещітку. З даним листом Ви отримаєте можливість готувати барбекю страви максимально комфортно, швидко і без зайвих витрат часу. Високоякісний чавун має рівномірний прогрів поверхні, тим самим дає продуктам швидко і рівномірно прожарюватися і зберегти всі свої якості. Даний лист призначений замінити 1/3 частину жарильної поверхні, зверніть на це увагу при покупці. Чавунне деко для гриля Kansas 3 купуйте в магазині з доставкою по всій Україні.
Тип: | деко |
3 750 грн
3 700 грн
2 590 грн
2 331 грн
Знижка 259 грн
2 400 грн
2 890 грн
2 601 грн
Знижка 289 грн
2 490 грн
3 690 грн
3 321 грн
Знижка 369 грн
2 800 грн
2 580 грн
3 700 грн
2 699 грн
2 159 грн
Знижка 540 грн
2 990 грн
2 539 грн
Знижка 451 грн
2 990 грн
2 539 грн
Знижка 451 грн
2 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.