Решітка другого рівня для гриля Classic Kamado Joe 20151
1 550 грн
1 500 грн
Виконано з: стали
Розміри: 29,5 х 8,2 х 8 см.
Сумісність: з грилями Roesle No.1 F50 AIR
Колір: металік
Особливості: З кошиком для вугілля і брикетів Roesle 25032, Ви зможете легко приготувати страви непрямим способом. У комплекті Ви отримуєте дві складові кошика, які незалежні і мають симетричну форму. Завдяки такій конструкції, Ви легко поміняєте джерело тепло, забезпечивши нагрів в тому місці, де Вам це необхідно на даному етапі приготування барбекю страв. Такий підхід дозволить більш раціонально використовувати робочий простір гриля, при цьому не втративши якість нагріву жарочной решітки. Після використання, корзина для вугілля чиститься дуже просто. Купити високоякісну кошик для вугілля і брикетів Roesle 25032 з доставкою по Україні, а також вигідною ціною, заходите в магазин грилів .
1 550 грн
1 800 грн
1 440 грн
Знижка 360 грн
1 590 грн
1 290 грн
1 450 грн
1 350 грн
1 250 грн
1 340 грн
1 390 грн
1 359 грн
1 089 грн
Знижка 270 грн
1 500 грн
1 485 грн
1 490 грн
1 536 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.