Керамічний вугільний гриль Mini Big Green Egg 117618 (00040)
42 900 грн
1 920 грн
Виконано з: чавунна решітка з порцеляновим покриттям
Сумісність: з грилем Big Green Egg Mini
Колір: чорний
Особливості: Фарфорова решітка для гриля Big Green Egg Mini виконана з високоякісного чавуну з порцеляновим покриттям. Завдяки фарфоровому напилювання, решітка, має хороший прогрів і правильне взаємодія з продуктами барбекю. Решітка створено внести різноманітність в приготування страв, нею можна замінити стандартну сталеву решітку, яка поставляється в комплекті з грилем. Фарфорова решітка розширить можливості Вашого улюбленого гриля і дозволить відчути різницю в приготуванні продуктів, на цій решітки, і стандартної. Купити чавунну фарворовую грати Big Green Egg 9P і інші комплектуючі до грилям, можна на сайті .
Тип: | Грати |
42 900 грн
1 500 грн
1 560 грн
1 485 грн
1 650 грн
1 568 грн
1 600 грн
2 200 грн
1 869 грн
Знижка 331 грн
2 227 грн
1 550 грн
2 300 грн
1 550 грн
2 300 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.