Плита, планча чавунна з фарфором покриттям Pulse Weber 6609
5 199 грн
4 990 грн
4 239 грн
Виконано з: чавуну з порцеляновим покриттям
Розміри: 38,5 х 32,7 см.
Сумісність: з грилями Broil King Crown і Signet
Колір: чорний
Особливості: Чавунний піддон для гриля Broil King 11221 - це прекрасне рішення для розширення можливостей Вашого барбекю гриля. Піддон двосторонній, одна зі сторін має плоску основу, зворотня - з ребрами. Виконано піддон з високоякісного чавуну і покритий порцеляновим покриттям. Це альтернатива стандартної жарочної решітки, яка дозволить готувати страви не на прямому вогні. Піддон рівномірно прогрівається, що сприяє швидкому і якісному приготуванню барбекю страв. Піддон підходить для грилів Crown і Signet випущених після 2013 року. Купити чавунний піддон для грилів Broil King 11221 за самою вигідною ціною, можна на сайті грилів .
5 199 грн
5 190 грн
4 800 грн
4 990 грн
4 491 грн
Знижка 499 грн
5 990 грн
5 391 грн
Знижка 599 грн
5 869 грн
3 990 грн
3 591 грн
Знижка 399 грн
4 147 грн
4 590 грн
3 899 грн
Знижка 691 грн
4 990 грн
4 990 грн
4 500 грн
4 190 грн
4 214 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.