Чохол для Madison 4K та Monroe 5KP Enders 5058
2 109 грн
1 726 грн
Виконано з: зносостійкого захищеного ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилем Napoleon BIPRO 665
Колір: сірий
Особливості: Чохол для гриля Napoleon 68666, виконаний з високоякісного зносостійкого матеріалу, який убезпечить Ваш гриль від негативних впливів під час зберігання. Даний чохол ідеально підходить для гриля Napoleon BIPRO 665. Матеріал чохла захищений від ультрафіолетового випромінювання, що запобігає вицвітання кольору. Також, він оснащений вентиляційним отвором, шириною 7 см., Це запобігає накопиченню вологи в середині. На зовнішній поверхні чохла, розташовується логотип компанії Napoleon. Це дуже гармонійно виглядає з боку. Не залишайте свій гриль без захисту під час зберігання, купуйте чохол Napoleon 68666 в інтернет магазині , і продовжите термін служби Вашого гриля.
2 109 грн
1 600 грн
1 980 грн
1 584 грн
Знижка 396 грн
1 614 грн
1 690 грн
1 352 грн
Знижка 338 грн
1 690 грн
2 075 грн
2 000 грн
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
1 990 грн
1 592 грн
Знижка 398 грн
2 088 грн
2 100 грн
1 623 грн
2 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.